تبلیغات نصب اپلیکیشن

افزایش نصب اپلیکیشن، بصورت هدفمند.

بهترین روش برای افزایش دانلود اپلیکیشن، تبلیغات نصب اپلیکیشن است. در این روش تبلیغ اپلیکیشن، در گوگل پلی استور یا اپ استور اپل، نمایش داده می شود. این روش مؤثرترین راه برای افزایش کاربران اپلیکیشن است. شرکت آریاز با مدیریت دقیق و حرفه‌ای کمپین تبلیغ نصب اپلیکیشن شما، افزایش دانلود اپلیکیشن را با کمترین هزینه ممکن برای شما تضمین می‌کند.

تصویر سربرگ تبلیغات نصب اپلیکیشن

تبلیغات نصب اپلیکیشن چیست؟

تبلیغات نصب اپلیکیشن، از طریق پلتفرم گوگل ادز در گوگل پلی استور (Google Play Store) و سرچ ادز اپل، در فروشگاه اپلیکیشن اندروید و آی او اس (IOS)  انجام می شود. تبلیغ اپلیکیشن در این دو بستر، بصورت هدفمند به کاربران نمایش داده می‌شود. شما می توانید مخاطبان را بر اساس زبان، موقعیت جغرافیایی، کاربرد اپلیکیشن و … مورد هدف قرار دهید.

این روش تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن، یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد کاربران انواع اپلیکیشن‌ها است. شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف مانند اپ‌های سرگرمی، تخصصی، آموزشی و بازی‌ها را با این روش تبلیغ کنید. 

البته تنها محدودیت این روش این است که خدمات تبلیغات نصب اپلیکیشن فقط به اپ‌هایی ارائه می‌شود که در گوگل پلی استور (اندروید) و اپ استور (IOS) منتشر شده باشند. امکان استفاده از این خدمات برای اپلیکیشن‌هایی که در مارکت‌های ایرانی مانند مایکت، بازار و سیب اپ منتشر شده‌اند، به هیچ وجه وجود ندارد.

هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن

در تبلیغات گوگل پلی و اپ استور، هزینه تبلیغات بر اساس محدودیت‌های نمایش آن و میزان رقابت در آن حوزه، متفاوت است. هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشن، بسته به تنظیمات نمایش آن (محدود کردن نمایش به کاربران خاص)، میزان رقابت در آن حوزه و همچنین جایگاه نمایش تبلیغ تغییر می‌کند و سیستمی مانند مزایده دارد.

در این روش هزینه فقط زمانی از حساب کاربری شما کم می‌شود که کاربر بر روی تبلیغ کلیک کرده و اپلیکیشن شما را نصب کرده و یکبار آن را باز کند. نمایش تبلیغ در گوگل پلی و اپ استور هیچ هزینه ندارد تنها نصب موفق آن شامل هزینه می‌شود.

تعرفه های تبلیغات نصب اپلیکیشن

ثبت درخواست مشاوره رایگان راه اندازی و مدیریت کمپین های تبلیغات نصب اپلیکیشن

کارشناسان آریاز ادز، آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما در زمینه تبلیغات نصب اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن، می‌باشند. لطفا فرم زیر را بصورت کامل پر کرده و روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بصورت رایگان به شما مشاوره لازم را ارائه می‌دهند.

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields

مزایای تبلیغات نصب اپلیکیشن با آریاز ادز

  • افزایش واقعی تعداد نصب اپلیکیشن: پس از بررسی‌های دقیق، تبلیغات نصب اپلیکیشن شما فقط به افراد علاقه مند نمایش داده می‌شود که درصد نصب اپلیکیشن را بصورت واقعی افزایش می‌دهد.
  • ارائه گزارش دقیق: با دریافت دسترسی مستقیم پنل گوگل ادز، شما می‌توانید گزارش دقیق عملکرد کمپین تبلیغات خود را مشاهده کنید تا تمامی جنبه‌های آن از جمله تعداد نمایش و نصب اپلیکیشن را تحت نظر داشته باشید.
  • مقرون به صرفه: تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور، بسیار به صرفه است و نسبت به هزینه‌ای که می‌شود، نصب اپلیکیشن را تا حد بسیار خوبی افزایش می‌دهد. علاوه بر این مدیریت کارشناسان آریاز نیز این هزینه را تا حد زیادی بهینه تر می‌کند.
  • جذب کاربر علاقه‌مند: تنظیمات هدف گذاری در تبلیغ نصب اپلیکیشن، باعث می‌شود که شما بتوانید تبلیغ خودتان را به کاربران مدنظرتان نمایش دهید تا نرخ تبدیل تبلیغ افزایش بیابد. البته مدیریت و کارشناسی دقیق متخصصین آریاز نیز در این زمینه کمک زیادی به افزایش بازخورد تبلیغات شما خواهد داشت.
  • کارمزد کم و انعطاف بالا: تبلیغات نصب اپلیکیشن در آریاز ادز با کمترین میزان کارمزد شارژ حساب انجام می‌شود و نسبت به رقبا کارمزد ما کمتر است. علاوه بر این در انتخاب ارز، کاربر را محدود نمی‌کنیم و هر ارزی که گوگل آن را بپذیرد ما نیز می‌پذیریم و در کنار پکیج‌ها و ارزهای آماده شما می‌توانید به مبلغ دلخواه و با ارز دلخواه حساب خود را ایجاد و شارژ نمایید.
مزایای تبلیغات نصب اپلیکیشن

تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن در کجا نمایش داده می‌شود؟

تبلیغات نصب اپلیکیشن در فروشگاه‌های اپلیکیشن سیستم عامل‌های اندروید (Google Playstore) و IOS اپل (App Store) در جایگاه‌های مختلف نمایش داده می‌شوند. بطور مثال شما می‌توانید در پلی استور، اپلیکیشن خود را در نتایج جستجوی کاربر و همچنین در قسمت اپلیکیشن‌های پیشنهادی تبلیغ کنید.

اما علاوه بر فروشگاه‌های اندروید و آی او اس، شما می‌توانید تبلیغ اپلیکیشن خودتان را در اپلیکیشن‌های پر کاربر که به عنوان نمایش دهنده تبلیغات گوگل فعالیت می‌کنند نیز نمایش دهید. این روش طبق تجربه می‌تواند نتایج بهتری را نیز برای کمپین شما داشته باشد.

علاوه بر موارد بالا شما می‌توانید اپلیکیشن خود را در یوتیوب و در قبل و بعد از پخش ویدئوها نیز تبلیغ و معرفی کنید.

اگر قصد دارید تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید، سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن آریاز ادز بهترین گزینه برای شما است. گستردگی شبکه نمایش تبلیغات، پشتیبانی کامل و حرفه‌ای و مدیریت کمپین توسط کارشناسان با‌تجربه، به شما کمک می‌کند تا تعداد نصب فعال اپلیکیشن موبایلی خودتان را تا حد چشمگیری افزایش دهید.

تبلیغات CPI با آریاز ادز

تبلیغات CPI مخفف عبارت انگلیسی Cost Per Install است. این عبارت به این معنی است که هزینه تبلیغات به ازای هر نصب موفق محاسبه می‌شود. در این نوع تبلیغات اپلیکیشن، نمایش و کلیک کاربر بر روی تبلیغ هزینه‌ای نخواهد داشت و تنها زمانی هزینه پرداخت می‌شود که کاربر با موفقیت اپلیکیشن را نصب کند. البته در برخی موارد کاربر باید پس از نصب یکبار وارد اپلیکیشن نیز بشود تا هزینه از تبلیغ کننده گرفته شود.

خدمات تبلیغات CPI در شرکت آریاز ادز، با مدیریت کارشناسان متخصص و با تجربه انجام می شود و شما می‌توانید از افزایش نصب اپلیکیشن خودتان اطمینان کافی را داشته باشید. علاوه بر این هزینه تبلیغات CPI نیز در آریاز ادز با کمترین کارمزد محاسبه می‌شود.

همچنین نحوه تنظیم و مدیریت کمپین تبلیغات CPI در آریاز به گونه‌ای انجام می‌شود که به مشتری هزینه اضافی تحمیل نشود و بودجه تبلیغات در بهینه‌ترین حالت ممکن مصرف شود. همچنین کلیک‌های فیک و تقلبی نیز بصورت کامل در فرایند مدیریت کمپین آریاز ادز شناسایی و مسدود می‌شوند تا سرمایه شما صرف این کلیک‌ها نشود.

سؤالات متداول در مورد تبلیغات نصب اپلیکیشن

در حالت کلی نمایش و کلیک کردن کاربر بر روی تبلیغ شما هزینه‌ای ندارد و تنها هزینه به ازای نصب موفق از حساب شما کسر می‌شود.
لازم به ذکر است که هزینه هر نصب موفق به عوامل مختلفی بستگی دارد. بطور مثال شما هر چه بیشتر از محدودیت‌هایی مانند: سن، موقعیت مکانی، جنسیت و … استفاده کنید، هزینه هر نصب افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این فاکتورهایی مانند تعداد نصب فعلی اپلیکیشن، دسته بندی آن و رقبای تبلیغاتی و ده‌ها عامل دیگر بر هزینه هر نصب موفق در کمپین تبلیغات نصب اپلیکیشن تاثیر گذار هستند.

این نوع تبلیغات در بخش‌های مختلف فروشگاه‌های اپلیکیشن اندروید (Play Store) و اپل (App Store) نمایش داده می‌شود. تبلیغات نصب اپلیکیشن در این پلتفرم‌ها در لیست نتایج جستجو، اپلیکیشن‌های مشابه و قسمت اپلیکیشن‌های پیشنهادی می توانند نمایش داده شوند.

بله، شما می‌توانید بصورت دلخواه محل نمایش تبلیغ را از میان جایگاه‌های که برای نمایش تبلیغ در نظر گرفته شده، انتخاب کنید. اما پیشنهاد ما این است که محل نمایش آن را بیش از حد محدود نکنید تا بتوانید نتایج بهتری دریافت کنید.

همانطور که گفتیم، هزینه هر نصب به عوامل متعددی وابسته است. بصورت دقیق نمی‌توان تعیین کرد که 5 میلیون تومان بودجه چه تعداد نصب برای شما خواهد گرفت. قبل از هر گونه پیش بینی بهتر است یک کمپین بصورت آزمایشی انجام شود تا هم بتوانیم کمپین اصلی را بهینه تر اجرا کنیم و هم هزینه هر نصب را برای اپلیکیشن شما بدست بیاوریم.

بله، قطعا اگر چنین امکانی وجود نداشت نمی‌توانستیم این روش را به عنوان یک روش معتبر برای افزایش نصب اپلیکیشن معرفی کنیم. شما می‌توانید اطلاعات و آمار کامل کمپین تبلیغات نصب اپلیکیشن خود را از طریق پنل گوگل ادز و پلتفرم اپل سرچ ادز، بصورت دقیق و با جزئیات کامل مشاهده کنید.

خیر، اپلیکیشن شما باید حتما در پلی استور وجود داشته باشد. برای اینکه اپلیکیشن خودتان را در پلی استور قرار دهید، به یک اکانت گوگل دولوپر (Google Developer) نیاز خواهید داشت.

یعنی شما فقط در ازای اینکه کاربر اپلیکیشن شما را نصب کند، هزینه پرداخت می‌کنید و نمایش آن هیچگونه هزینه‌ای برای شما ندارد.

خیر، تنها کسانی می‌توانند از سرویس تبلیغات نصب اپلیکیشن آریاز ادز استفاده کنند که اپلیکیشن آنها در گوگل پلی استور یا اپ استور اپل منتشر شده باشد.

بله، شما می‌توانید با اکانت قبلی که از ما تهیه کرده‌اید تبلیغات نصب اپلیکیشن خود را انجام دهید. اما اگر اکانت را قبلا از یک شرکت دیگر تهیه کرده باشید، شارژ و استفاده از آن در آریاز ادز امکان پذیر نیست. این کار برای حفظ امنیت و سرمایه شما است تا از از مسدود شدن یا ساسپند شدن اکانت شما جلوگیری شود.

متاسفانه به دلیل تحریم‌های موجود، امکان انتخاب ایران به عنوان موقعیت جغرافیایی هدف، وجود ندارد. اما شما می‌توانید از طریق زبان فارسی کاربران ایرانی را هدف کمپین تبلیغات نصب اپلیکیشن خود قرار دهید.

خیر، هیچگونه محدودیتی در تعداد نصب روزانه در هیچ مارکت اپلیکیشنی وجود ندارد. تنها فاکتور محدود کننده در تعداد نصب اپلیکیشن در هر روز، بودجه روزانه شماست. شما می‌توانید با افزایش بودجه روزانه تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن، تعداد نصب روزانه کمپین‌تان را افزایش دهید.

شما می‌توانید از طریق دسترسی که توسط کارشناسان آریاز ادز در پنل گوگل ادز برای شما ایجاد و ارائه می‌شود، تعداد نصب روزانه اپلیکیشن و همچنین گزارش کامل عملکرد کمپین را مشاهده و بررسی کنید.

به دلیل جلوگیری از مسدود شدن اکانت و تایید پرداخت شما، خدمات تبلیغات نصب اپلیکیشن در آریاز ادز فقط به اکانت‌هایی که توسط کارشناسان ما ایجاد شده باشند، ارائه می‌شود و امکان استفاده از اکانت‌های قبلی شما وجود ندارد.

تفاوتی میان این دو مورد نیست. همانطور که گفته شد CPI مخفف عبارت Cost Per Install است و این موضوع دقیقا به تعریف خدمات تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن اشاره می کند.

این روش تبلیغات برای تمامی انواع اپلیکیشن‌ها مفید و کارآمد است. فارغ از دسته بندی اپلیکیشن شما، این روش می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش تعداد کاربران اپلیکیشن شما داشته باشد. اما مسئله مهم در این روش این است که اپلیکیشن اندرویدی شما باید در گوگل پلی استور و اپلیکیشن IOS نیز باید در اپ استور اپل منتشر شده باشد.

بله، هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و شما می‌توانید اپلیکیشن‌های پولی و یا رایگان را با این روش تبلیغ کنید.

در شبکه نمایش یا Display این امکان وجود دارد. اما در گوگل پلی خیر. البته در گوگل پلی چندین فاکتور مختلف وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مخاطبان مورد نظر خودتان را هدف گذاری کرده و تبلیغ اپلیکیشن را برای آن‌ها نمایش دهید.

بله، بهینه سازی صفحه اپلیکیشن (ASO) در مارکت های Play Store و App Store بر روی امتیاز کیفی تبلیغ شما تاثیر می‌گذارد و افزایش امتیاز تبلیغ باعث کاهش هزینه هر نصب اپلیکیشن در تبلیغات نصب اپلیکیشن می‌شود.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آریاز ادز می باشد.

بالا

ثبت درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields