هزینه تبلیغات در گوگل

کمترین هزینه گوگل ادز، بهترین بازخورد تبلیغات!

هزینه تبلیغات در گوگل ادز در آریاز، کمتر از همه شرکت‌های همکار است. با یک مقایسه ساده می‌توانید این تفاوت در قیمت و میزان کارمزد را مشاهده کنید. ارائه نرخ لخظه‌ای ارز و دریافت کمترین میزان کارمزد باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات شما در گوگل ادز می‌شود.
گوگل ادز به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های تبلیغات، برای کسب و کارها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل شرکت آریاز برای راحتی صاحبان کسب و کارها این خدمات را با کمترین هزینه ارائه می‌دهد.

تصویر هدر- هزینه تبلیغات در گوگل

هزینه تبلیغ در یوتیوب

هزینه تبلیغات در گوگل برای ایرانیان

هزینه تبلیغات در گوگل ادز برای ایرانیان

با توجه به اینکه هزینه تبلیغات در گوگل با ریال ایران امکان پذیر نیست، شما باید هزینه تبلیغات در گوگل را با ارزهایی مانند دلار، درهم یا لیر ترکیه پرداخت کنید. به همین خاطر شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، کارمزدی را جهت انتقال ارز و پرداخت هزینه تبلیغات به گوگل، دریافت می‌کنند.

شرکت آریاز ادز میزان کارمزد این خدمات را به حداقل رسانده و این کارمزد را بصورت پلکانی از مشتریان دریافت می‌کند. یعنی هرچه میزان شارژ شما بیشتر باشد، میزان کارمزدی که پرداخت می‌کنید کمتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که هزینه تبلیغات در گوگل ادز، بر اساس تعداد کلیک محاسبه می‌شود. یعنی شما فقط به ازای هر کلیک هزینه مشخصی را پرداخت می‌کنید و نمایش تبلیغات هزینه‌ای نخواهد داشت.

تعرفه های تبلیغات در یوتیوب

در پکیج‌های زیر، قیمت ذکر شده با اعمال کارمزد محاسبه شده است و پس از انتخاب پکیج، قیمت آن تغییری نخواهد داشت.

تعرفه های تبلیغات در یوتیوب

هزینه هر کلیک در گوگل ادز به عوامل متعددی بستگی دارد، بصورت دقیق نمی‌‌توان گفت که هر کلیک برای شما چقدر هزینه خواهد داشت. این عدد تنها بعد از راه اندازی کمپین مشخص می‌شود. از جمله عواملی که در هزینه هر کلیک در گوگل ادز نقش تعیین کننده دارند، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • حوزه کسب و کار شما
  • کلمات کلیدی که برای آن تبلیغ می‌کنید
  • محتوای وب‌سایت و صفحه فرود تبلیغات شما
  • امتیاز کیفی یا Quality Score تبلیغ شما
  • نوع کمپین تبلیغاتی
  • هزینه‌ای که رقبا به ازای هر کلیک پرداخت می‌کنند

موارد بالا بیشترین تاثیر را در تعیین هزینه هر کلیک در گوگل ادز و هزینه تبلیغات در گوگل دارند.

البته پس از مدت کوتاهی که کمپین شما در حالت نمایش قرار بگیرد، با توجه به داده‎هایی که گوگل ادز در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید با بهینه سازی کمپین، هزینه تبلیغات و هزینه هر کلیک در گوگل ادز را تا حد خوبی کاهش دهید.

کاهش هزینه تبلیغات در گوگل ادز

همانطور که در بالا گفته شد، هزینه تبلیغات در گوگل بصورت کلی به میزان شارژ اکانت و تعداد و میزان کارمزدهایی که پرداخت می‌کنید بستگی دارد. میزان هزینه شارژ توسط قیمت ارز تعیین می‌شود. اما همانطور که گفتیم، میزان کارمزد در شرکت‌های مختلف متفاوت است.

علاوه بر این شرکت‌های مختلف برای مواردی مانند ساخت اکانت و مدیریت آن کارمزدهای جداگانه بر روی هزینه تبلیغات در گوگل اعمال می‌کنند. این موضوع باعث افزایش هزینه تبلیغات گوگل برای مشتری می‌شود.

شرکت آریاز ادز، علاوه بر کارمزد حداقلی و محاسبه پلکانی کارمزد بر اساس میزان خرید، کارمزد اضافی بابت ساخت اکانت و مدیریت آن بر روی قیمت خدمات، اعمال نمی‌کند. ساخت اکانت پس از خرید پکیج، بصورت خودکار و بدون هزینه برای شما انجام می‌شود. مدیریت اکانت نیز در صورت تمایل شما، توسط کارشناسان متخصص ما بصورت رایگان انجام می‌شود.

هزینه تبلیغات گوگل با آریاز ادز

در شرکت آریاز ادز، شما فقط و فقط هزینه شارژ اکانت را بسته به نوع ارز و میزان شارژ مورد نظرتان پرداخت می‎کنید و خارج از این موضوع هزینه و کارمزد اضافی را بابت خدمات پرداخت نخواهید کرد. همانطور که گفته شد، ساخت و مدیریت اکانت گوگل ادز در شرکت آریاز ادز، کاملا رایگان بوده و هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت.

هزینه ارائه خدمات توسط آریاز ادز، در همان کارمزد اولیه که بر روی شارژ اکانت اعمال می‌شود، محاسبه شده است. رضایت شما و شارژ مجدد اکانت‌تان در آریاز ادز منفعت مالی ما را تامین می‌کند. به همین خاطر سعی شده تا حداقل کارمزد را برای ارائه خدمات اعمال کنیم تا رضایت شما عزیزان جلب شود.

هزینه تبلیغ در یوتیوب

سؤالات متداول هزینه تبلیغ در گوگل

خیر، شما معادل میزان شارژ مورد نظرتان را به ریال و از طریق درگاه بانکی داخلی پرداخت می‌کنید.

هزینه تبلیغات گوگل ادز، میزان از پیش تعیین شده‌ای ندارد. اما بصورت کلی شما هرچقدر اکانت خود را شارژ کنید، همان میزان نیز در تبلیغات مصرف می‌شود اما اینکه آن میزان شارژ چه تعداد کلیک داشته باشد، از قبل قابل پیشبینی نیست.

این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد که در متن بالا توضیح دادیم. اما بصورت کلی می‌توان گفت مجموعه‌ای از عوامل هزینه هر کلیک در گوگل ادز را تعیین می‌کنند و رقم دقیقی پیش از اجرای کمپین نمی‌توان برای آن بیان کرد.

بله، تمامی قیمت‌هایی که در سایت مشاهده می‌کنید با احتساب کارمزد ارائه شده‌اند و شما دقیقا همان مبلغ را در درگاه بانکی، پرداخت خواهید کرد.

خیر، مواردی مانند ساخت اکانت و مدیریت آن در آریاز ادز شامل هزینه اضافی یا کارمزد بیشتر نمی‌شوند و بصورت رایگان به شما ارائه داده می‌شوند.

بله، حتی اگر این دو سایت دقیقا یک کمپین مشابه را برای یک کالا یا خدمات مشابه اجرا کرده باشند. زیرا همانطور که در بالا توضیح دادیم، هزینه تبلیغات در گوگل به کیفیت فنی سایت و محتوای آن نیز بستگی دارد.

بله، سئو وب‌سایت شما باعث افزایش کیفیت محتوا و کیفیت فنی آن می‌شود و این دو در تعیین هزینه هر کلیک در گوگل ادز تاثیر گذار هستند.

بله، شما می‌توانید با افزایش کیفیت وب سایت و محتوای آن و بهبود تجربه کاربری و همچنین بهینه سازی کلی کمپین تبلیغاتی‌تان، هزینه تبلیغات در گوگل را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

خیر، سیستم هوش مصنوعی گوگل و سیستم ضد تقلب آریاز، از هدر رفت بودجه تبلیغات شما از طریق کلیک‌های فیک جلوگیری می‌کنند.

پس از خرید خدمات توسط شما، دسترسی مستقیم به اکانت برای شما ارسال می‎شود و شما از طریق آن می‌توانید تمامی موارد مربوط به عملکرد کمپین و هزینه تبلیغات گوگل ادز را رصد کنید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آریاز ادز می باشد.

بالا

ثبت درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields