مشاوره گوگل ادز

با دریافت مشاوره گوگل ادز، نتایج بهتری از کمپین خواهید گرفت.

همیشه قبل از انجام هرکاری از یک متخصص مشورت بگیرید. تبلیغات در گوگل هم از این قائده مستثنی نیست. شما با دریافت مشاوره گوگل ادز، می توانید باخورد کمپین تبلیغاتی خودتان را تا حد خوبی بهتر کنید.
شرکت آریاز ادز، همکار رسمی گوگل در زمینه گوگل ادز، به شما بصورت رایگان مشاوره می دهد و شما را در راه اندازی یک کمپین موفق راهنمایی می کند.

مشاوره گوگل ادز

مشاوره گوگل ادز برای چه افرادی مفید است؟

مشاوره گوگل ادز برای همه افراد و کسب و کارها می‌تواند مفید واقع شود. مخصوصا اگر شما قصد دارید برای اولین بار از خدمات گوگل ادز استفاده کنید. حتی اگر تجربه استفاده از گوگل ادز را قبلا داشته‌اید، می‌توانید برای بهینه سازی کمپین و دریافت نتایج بهتر از کمپین تبلیغاتی‌تان، از خدمات مشاوره گوگل ادز استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که حتما قبل از راه اندازی کمپین، زمانی را برای دریافت مشاوره گوگل ادز اختصاص بدهید. شرکت آریاز ادز مشاوره گوگل ادز را بصورت رایگان به شما ارائه می‌دهد. هدف ما از این کار این است که شما و هرکس دیگری که از گوگل ادز برای تبلیغات استفاده می‌کند، بهترین نتیجه ممکن را دریافت کند.

پلن های گوگل ادز با مشاوره رایگان

ثبت درخواست مشاوره گوگل ادز (رایگان)

شما می‌توانید با تکمیل فرم زیر، از خدمات مشاوره رایگان گوگل ادز بهره‌مند شوید. پس از تکمیل فرم، کارشناسان گوگل ادز آریاز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields

مشاوره رایگان تبلیغات در گوگل

در مشاوره گوگل ادز چه مواردی ارائه می‌شود؟

در مشاوره گوگل ادز در ابتدا سعی می شود که به سؤالات و ابهامات ذهنی شما پاسخ داده شود. اکثر افراد به دلیل عدم آشنایی با بستر گوگل ادز، ممکن است سؤالات مختلفی از نحوه کارکرد و میزان تاثیر آن در افزایش فروش و رشد کسب و کارها، داشته باشند. در مشاوره تبلیغات در گوگل به تمامی سؤالات شما پاسخ داده خواهد شد.

علاوه بر این، در صورت تمایل شما می توانید از مشاوره کارشناسان ما برای موارد زیر نیز استفاده نمایید:

  • بررسی حوزه کسب و کار شما و ارائه راهکارهایی برای افزایش تاثیرگذاری کمپین
  • بهینه سازی لیست کلمات کلیدی و کلمات کلیدی منفی
  • بهبود متن تبلیغ و کمک به افزایش نرخ کلیک (CTR)
  • راهکارهای کاربردی برای کاهش هزینه تبلیغات
  • بررسی کمپین های قبلی شما و نحوه بهینه سازی آن ها برای کمپین های آتی
  • ارائه تحلیل دقیق از گزارشات و آمار عملکرد کمپین شما

چرا مشاوره تبلیغات در گوگل با آریاز ادز؟

شرکت آریاز ادز، بیش از 10 سال در زمینه خدمات گوگل ادز تجربه دارد. این مجموعه چندین سال است که به عنوان پارتنر یا همکار رسمی گوگل در زمینه تبلیغات، فعالیت می کند. کارشناسان ما در آریاز، همه دارای مدرک تخصص در گوگل ادز را از شرکت گوگل دریافت کرده‌اند و هر سال تخصص و دانش آن‌ها توسط گوگل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

همچنین شرکت آریاز تا کنون به کسب و کارهای مختلفی در حوزه‌های مختلف، کمک کرده تا از طریق تبلیغات گوگل، فروش کالا یا خدمات خود را افزایش داده و کسب و کارشان را توسعه دهند.

علاوه بر این هزینه خدمات ما نسبت به سایر رقبا، کمتر بوده و کارمزد کمتری را نیز در شارژ اکانت اعمال می‌کنیم. همچنین خدماتی مانند مدیریت اکانت و مشاوره گوگل ادز نیز در آریاز بصورت رایگان به مشتریان ما ارائه می‌شود.

مشاوره تبلیغات در گوگل چگونه انجام می شود؟

پس از تکمیل فرم درخواست مشاوره تبلیغات در گوگل، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند. مشاوره‌های گوگل ادز فقط و فقط به صورت تلفنی یا آنلاین انجام می‌شوند و امکان مشاوره حضوری وجود ندارد.

در زمان تماس کارشناس، شما می‌توانید هرگونه سؤال یا ابهامی که دارید را بیان کنید. اطلاعاتی که کارشناس برای بررسی شرایط کسب و کار شما نیاز دارد را در اختیار او قرار دهید. در نهایت اگر مورد خاصی نباشد، کارشناس ما در انتهای تماس تلفنی شما را راهنمایی کرده و به شما مشاوره لازم را ارائه می دهد.

اما در برخی موارد، بسته نوع کسب و کار شما و قشر مشتریان‌تان، کارشناس نیاز خواهد داشت تا تحقیق و بررسی بیشتری را انجام دهد تا بتواند شما را بصورت کامل راهنمایی کند. در این صورت کارشناس زمان جلسه بعدی مشاوره گوگل ادز را با شما هماهنگ کرده و پس از انجام بررسی‌های لازم، مجدد با شما تماس خواهد گرفت.

تلاش ما در ارائه مشاوره گوگل ادز این است که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کمپین تبلیغاتی خودتان را اجرا کرده و بهترین نتایج را از آن دریافت کنید.

مشاوره تبلیغات در گوگل

سؤالات متداول مشاوره گوگل ادز

مشاوره گوگل ادز در آریاز بصورت کاملا رایگان انجام می‌شود.

فقط کافیست فرم درخواست مشاوره گوگل ادز را در همین صفحه تکمیل و ارسال نمایید.

با توجه به تقاضای زیاد برای مشاوره گوگل ادز، کارشناسان گوگل ادز ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا در همان روز با شما تماس بگیرند، اما اگر امکان تماس در آن روز وجود نداشته باشد، نهایتا تا 24 ساعت بعد کارشناس آریاز با شما تماس خواهد گرفت.

یک کمپین گوگل ادز هر چقدر هم که خوب عمل کند، بازهم جای بهتر شدن و افزایش بازخورد دارد. دریافت مشاوره به شما کمک می‌کند تا راه‌های افزایش بازده کمپین تبلیغاتی خود را بهتر بشناسید و نتایج بهتری از آن دریافت کنید.

همه مشتریان ما اکانت گوگل ادز خود را از آریاز تهیه کرده‌اند، به همین خاطر امکان ساسپندی اکانت آن‌ها بسیار کم است. حتی در صورت ساسپند شدن هم ما تمام تلاشمان را برای رفع آن انجام می‌دهیم و در صورت حل نشدن موضوع، سرمایه مشتری حفظ خواهد شد.

بله، در صورتی که شما اکانت و شارژ آن را از آریاز تهیه کرده باشید، کارشناس گوگل ادز بصورت مداوم با شما در ارتباط خواهد بود و شما می‌توانید در هر زمان با کارشناس اختصاصی کمپین خودتان تماس بگیرید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آریاز ادز می باشد.

بالا

ثبت درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields