مدیریت اکانت گوگل ادز

بیشترین بازخورد از تبلیغات با خدمات مدیریت اکانت گوگل ادز آریاز.

آریاز ادز، یکی از همکاران رسمی گوگل در زمینه تبلیغات، با تکیه بر تجربه و تخصص کارشناسان گوگل ادز خود، بهترین باخورد از تبلیغات گوگل را با کمترین هزینه برای شما تضمین می‌کند.
تمامی کارشناسان ما دارای چندین سال تجربه در این زمینه بوده و همه مدرک مدیریت اکانت خود را از گوگل دریافت کرده‌اند. پس اگر شما تجربه و تخصص کافی برای مدیریت اکانت گوگل ادز را ندارید، بهترین راهکار سپردن آن به کارشناسان آریاز است.

مدیریت اکانت گوگل ادز

هزینه مدیریت اکانت گوگل ادز

شرکت آریاز همواره سعی داشته تا به رشد و توسعه کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کند. به همین منظور علارغم اینکه مدیریت اکانت گوگل ادز کاری زمان‌بر و مسئولیتی سنگین است، این خدمات را بصورت رایگان به تمامی مشتریان، ارائه می‌کند. شما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید تا از بودجه تبلیغات خود و کمپین گوگل ادزتان، نتیجه بهتر و سود بیشتری را کسب کنید.

توجه داشته باشید که شرایط مدیریت رایگان اکانت گوگل ادز، فقط شامل افرادی می‌شود که اکانت و شارژ آن را از ما تهیه کرده باشند.

پلن های اکانت اختصاصی به همراه شارژ

چرا مدیریت اکانت گوگل ادز را به آریاز بسپاریم؟

راه اندازی و مدیریت کمپین‌های گوگل ادز، کاری زمان‌بر بوده و نیازمند به تخصص و تجربه کافی است. اکثر کسب و کارها نیروی متخصص در زمینه گوگل ادز ندارند و با دیدن چند ویدئو آموزشی در این زمینه کمپین گوگل ادز خود را اجرا می‌کنند و در 90 درصد مواقع نیز نتیجه جالب توجهی را دریافت نمی‌کنند. به همین خاطر فکر می‌کنند که گوگل ادز روش مناسبی برای تبلیغ کسب و کارها نیست.

اما زمانی که مدیریت کمپین گوگل ادز خود را به نیروی متخصص می‌سپارند، متوجه پتانسیل‌های فراوان و مزایای پرتعداد گوگل ادز می‌شوند. عدم توجه کافی به جزئیات و نداشتن تجربه کافی باعث می‌شود که بودجه تبلیغات شما به سرعت مصرف شود و یا اینکه فقط ورودی‌های بی ارزش را به سمت وب سایت شما جذب می‌کند.

ما در آریاز تمام آنچه را که شما برای ایجاد یک کمپین گوگل ادز موفق و سودآور، نیاز دارید، فراهم کرده‌ایم. کارشناسان ما دارای مدرک رسمی از گوگل بوده و هر ساله دانش و تخصص آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. به همین خاطر بهترین گزینه برای دریافت بازخورد خوب از کمپین گوگل ادز، خدمات رایگان مدیریت اکانت گوگل ادوردز آریاز ادز است.

مزایای مدیریت اکانت گوگل ادز توسط آریاز ادز

مدیریت اکانت گوگل بدون هزینه

شرکت آریاز بابت مدیریت اکانت گوگل ادز شما، هزینه اضافی را از شما دریافت نمی‌کند. این خدمات برای تمام مشتریان ما رایگان است.

مدیریت اکانت گوگل ادز بصورت رایگان در آریاز

خدمات مدیریت تبلیغات در گوگل

همانطور که گفته شد، مدیریت اکانت گوگل ادز کار چندان ساده و راحتی نیست. شما برای اینکه بتوانید یک اکانت گوگل ادز را به خوبی مدیریت کنید، پیش از هرچیز به چندین ساعت آموزش نیاز دارید. علاوه بر این تجربه نیز در مدیریت کمپین‌های گوگل ادز بسیار حیاتی و ضروری است.

افراد زیادی بوده‌اند که با اندکی آموزش و بدون تجربه کافی اقدام به راه اندازی کمپین گوگل ادز کرده اند و در عرض چند روز یا حتی چند ساعت صدها دلار بودجه را بدون هیچ بازخوردی هدر داده‌اند. اگر فردی بدون آشنایی با تنظیمات اصولی کمپین اقدام به راه اندازی تبلیغ کند، شک نکنید که نه تنها نتیجه‌ای دریافت نخواهد کرد، بلکه شاید چند هزار دلار پول را نیز در این مسیر به باد دهد.

پس بهترین کار برای افرادی که دانش و تجربه کافی را برای مدیریت اکانت گوگل ادز ندارند، این است که آن را به کاردان بسپارند. کارشناسان آریاز ادز، همه بصورت کامل و دقیق آموزش‌های لازم را دیده‌اند و چندین سال تجربه در زمینه مدیریت اکانت‌های گوگل ادز را دارند و تاکنون تعداد بیشماری کمپین در حوزه‌های مختلف برای کسب و کارهای مختلف ایجاد و پیاده سازی کرده‌اند.

علاوه بر این ما در آریاز بابت مدیریت اکانت گوگل ادز شما، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در حالیکه بسیاری از رقبای ما حدودا 10 درصد مبلغ شارژ اکانت را به عنوان کارمزد مدیریت از شما دریافت می‌کنند. تنها هدف ما از ارائه این خدمات رایگان این است که شما بتوانید نتیجه خوبی را از تبلیغات خود دریافت کنید.

همین موضوع باعث می‌شود که شما دوباره از ما خرید کرده و اکانت خود را از طریق آریاز شارژ کنید. انتفاع مالی ما در بازگشت رضایتمندانه مشتری است. علاوه بر این یک مشتری راضی ما را به چند مشتری جدید نیز معرفی می‌کند.

سؤالات متداول در مدیریت اکانت گوگل ادز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز، برای مشتریان آریاز ادز رایگان است. در حال حاضر امکان مدیریت اکانت افرادی که اکانت و شارژ آن را از شرکت‌های دیگر تهیه کرده‌اند، در آریاز ادز وجود ندارد.

برای اینکار کافی است در هنگام ثبت سفارش این نکته را ذکر کنید و یا با ما تماس بگیرید و درخواست مدیریت اکانت گوگل ادز را بصورت تلفنی مطرح کنید.

مدیریت اکانت گوگل ادز توسط آریاز ادز فقط یک شرط دارد: شما باید اکانت گوگل ادز و شارژ اکانت خود را از طریق سایت آریاز ادز انجام دهید.

در فرایند مدیریت اکانت گوگل ادز آریاز خدمات زیر را ارائه می‌کند:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تنظیم و ایجاد کمپین بر اساس مخاطب هدف شما
  • تنظیم بودجه ماهانه و روزانه
  • ارائه گزارش از عملکرد کمپین
  • بهینه سازی کمپین برای بازخورد بهتر
  • بهینه سازی نرخ تبدیل کمپین

در کنار این خدمات، شما می‌توانید در تمام روز با کارشناس کمپین‌تان بصورت مستقیم در ارتباط باشید تا به مسائل مربوط به مدیریت اکانت گوگل شما بصورت کامل رسیدگی شود.

خدمات مدیریت اکانت گوگل ادز برای کسانی طراحی شده که تخصص لازم در زمینه گوگل ادز را ندارند. علاوه بر این بسیاری از کسب و کارها زمان مدیریت کمپین گوگل ادز را ندارند این خدمات برای چنین افرادی می تواند بسیار کارآمد باشد.

پیش از هرچیز این انتخاب با شماست که بخواهید مدیریت اکانت گوگل ادز خود را به ما بسپارید. اما باید بدانید که تجربه و تخصص کارشناسان گوگل ادز ما می‌تواند تغییرات مثبت و چشمگیری در موفقیت کمپین شما داشته باشد.

بله، اگر اکانت و شارژ آن را از آریاز ادز تهیه کرده باشید، هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آریاز ادز می باشد.

بالا

ثبت درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields