شارژ اکانت گوگل ادز

شارژ اکانت گوگل ادز با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن!

یکی از بهترین روش‌های تبلیغات آنلاین، تبلیغ از طریق گوگل ادز است. برای ایجاد کمپین و نمایش تبلیغ، شما نیاز به شارژ اکانت گوگل ادز دارید. آریاز ادز، این خدمات را با کمترین کارمزد و ظرف مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد. شارژ گوگل ادز در آریاز با ارزهای دلار، درهم، لیر و چند ارز دیگر قابل انجام است. علاوه بر این شما می‌توانید با تکمیل فرم مربوط، با ارز دلخواه خودتان نیز نسبت به شارژ گوگل ادز اقدام کنید.

شارژ اکانت گوگل ادز

تعرفه شارژ اکانت گوگل ادز

در زمان شارژ حساب گوگل ادز، به این نکته توجه داشته باشید که باید از قبل یک اکانت گوگل ادز داشته باشید. در صورت نداشتن اکانت گوگل ادز، یا یک حساب جدید ایجاد کنید و یا از طریق سایت آریاز، خدمات خرید اکانت اختصاصی با شارژ گوگل ادز را انتخاب کنید. میزان کارمزد شارژ اکانت گوگل، بسته به میزان شارژ و ارز انتخابی متفاوت است.

قوانین شارژ گوگل ادز در آریاز

شارژ اکانت گوگل ادز با آریاز

شرکت آریاز همکار رسمی گوگل در زمینه گوگل ادز، یکی از بهترین شرکت های فعال در این حوزه است. در کنار این موضوع، کارمزد رقابتی، شارژ سریع، پشتیبانی کامل و حرفه‌ای و مدیریت رایگان اکانت باعث شده تا آریاز نسبت به رقبا گزینه مناسب تری برای مشتریان باشد.

شرکت آریاز بصورت دقیق فرایند ایجاد و شارژ اکانت گوگل ادز را انجام می‌دهد تا ریسک مسدود شدن حساب شما به کمترین میزان ممکن برسد. علاوه بر این ارتباط قوی آریاز با کارشناسان گوگل این امکان را فراهم کرده تا تحت هر شرایطی امکان عودت وجه مشتری وجود داشته باشد.

شارژ گوگل ادز چطور انجام می شود؟

برای شارژ گوگل ادز، شما می‌توانید از بین پکیج های آماده مبلغ و ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و فرایند پرداخت را انجام دهید تا شارژ حساب گوگل شما انجام شود. پکیج ها به گونه‌ای طراحی شده اند که افراد مختلف با شرایط و بودجه متفاوت بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

اما اگر شما مبلغ یا ارز متفاوتی را در نظر داشته باشید، مشکلی برای شارژ اکانت گوگل ادز نخواهید داشت. می‌توانید با تکمیل فرم در خواست شارژ اکانت ادوردز، مبلغ و ارز مورد نظر خودتان را ذکر کنید تا مراحل شارژ گوگل ادوردز شما بصورت اختصاصی انجام شود.

سؤالات متداول شارژ اکانت گوگل ادز

بله، البته پیش از در خواست عودت وجه، کمپین شما باید به مدت 24 ساعت متوقف باشد تا هزینه های تبلیغات انجام شده به روز رسانی شود. پس از آن باقیمانده شارژ حساب گوگل شما عودت داده خواهد شد.

در ابتدا کارشناسان آریاز ادز سعی خواهند کرد تا ساسپندی اکانت شما برطرف شود. اما اگر این امکان فراهم نشود، شارژ حساب شما در اولین فرصت به شما عودت داده خواهد شد.

هیچ تضمینی وجود ندارد که اکانت شما هرگز ساسپند نشود. بهرحال تبلیغ در گوگل ادز برای ایرانیان نوعی دور زدن تحریم است و همیشه خطر ساسپند شدن اکانت وجود دارد. اما ما در آریاز ادز حتی پس از ساسپند شدن اکانت نیز می‌توانیم برای رفع ساسپندی اکانت شما اقدام کنیم و در اکثر مواقع نیز موفق هستیم. اما در صورت عدم موفقیت نیز وجه باقی مانده در حساب گوگل شما، عودت داده خواهد شد.

در واقع تفاوتی میان ارزهای مختلف وجود ندارد. اما به دلیل نزدیک تر بودن قیمت لیر به ریال ایران، شاید برای برخی افراد لیر مناسب تر باشد. اما در کل نه برای ما و نه برای مشتری چندان تفاوتی میان ارزهای مختلف نیست.

شارژ اکانت گوگل ادوردز در روزهای عادی در کمتر از 30 دقیقه انجام می‌شود. البته در برخی موارد به دلیل تایید پرداخت از سمت گوگل ممکن است کمی بیشتر زمان ببرد.

در روزهای تعطیل نیز شارژ اکانت گوگل ادز در آریاز ادز انجام می‌شود. اما به دلیل دورکاری کارشناسان ما در روزهای تعطیل ممکن است نسبت به روزهای عادی کمی بیشتر زمان ببرد.

خیر، این امکان به هیچ وجه وجود ندارد. زیرا در زمان ساخت اکانت شما باید ارز مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و پس از آن امکان تغییر آن وجود ندارد. اما آریاز تمام اطلاعات اکانت قبلی شما اعم از کمپین ها، کلمات کلیدی و … را، به اکانت جدیدی که با لیر یا هر ارز دیگری شارژ می‌شود، بصورت رایگان منتقل می‌کند تا از این بابت نگرانی نداشته باشید.

خیر، دریافت پروموشن از گوگل به میزان شارژ، نوع اکانت و سابقه آن بستگی دارد. برای اطلاع بیشتر در مورد شرایط و ضوابط دریافت پروموشن و شارژ رایگان در گوگل ادز با کارشناسان ما در آریاز ادز تماس بگیرید.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آریاز ادز می باشد.

بالا

ثبت درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

"(الزامی)" indicates required fields